فروش ویژه پوست کن آناناس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه پوست کن آناناس
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 654
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه پوست کن آناناس

فروش ویژه پوست کن آناناس  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



کندن بسیار سریع و آسان پوست آناناس، برش میوه آناناس به صورت ورقه حلقه ای، طراحی منحصر به فرد و بسیار کاربردی ...
پوست کن آناناس بهترین و راحت ترین روش پوست کندن و ورقه حلقه ای کردن آناناس است. این وسیله دارای تیغه های تیز می باشد که به راحتی می تواند آناناس را از پوست جدا نماید. این میوه پر خاصیت را هرگز از سبد غذایی خود کنار نگذارید به خصوص با این وسیله که خوردن آناناس را برای شما لذت بخش خواهد کرد!

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان




:: برچسب‌ها: فروش ویژه پوست کن آناناس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: